NONSTOP: +420 602 472 992

Informace pro pozůstalé

Úmrtní list 
Vystavuje matrika příslušná k místu úmrtí. Objednavatel pohřbu jej obdrží doporučeně poštou.

Úřední urna 
Bude vydána po předložení výzvy k vydání urny. Pokud nebude vyzvednuta do 1 roku, bude uložena do společného pohřebiště bez možnosti vyzvednutí.

Vdovský, vdovecký 
Potřebné doklady OP žadatele, oddací list, úmrtní list, a sirotčí důchod rodný list dítěte, potvrzení o studiu ( u starších 15 let ). Žádá se u Okresní správy sociálního zabezpečení Litoměřice, Seifertova ul., tel.č. 416 719 111

Zákonné volno 
Objednavatel manžel, manželka, rodič nezletilého dítěte - 2 dny + 1 den na obřad, volno je placené. Objednavatel syn, dcera, vnoučata, bratr, sestra, švagr, švagrová, zeť, snacha, tchán, tchýně, osoba ve společné domácnosti - 1 den + 1 den na obřad, volno je placené.

Na obřad 
Neteře, synovci, strýc, teta, bratranec, sestřenice - 1 den na obřad omluvený.

Pozůstalost 
Objednavatel pohřbu bude vyzván notářem k projednání dědictví doporučeným dopisem podle bydliště zemřelého přibližně po 2 měsících. Matriční úřad pozastavuje automaticky vyplácení důchodu.

Informační povinnost o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů.
Ve smyslu a podle ustanovení § 14 a § 20d až § 20za zák. č. 364/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění předpisů pozdějších, s odkazem na občanský zákoník č. 89/2012 Sb. se poskytuje spotřebiteli (klientu) tato INFORMACE o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů:

  1. Prodávající informuje spotřebitele jasným, srozumitelným a snadno dostupným způsobem o subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, který je pro daný typ nabízeného, prodávaného, poskytovaného nebo zprostředkovaného výrobku nebo služby věcně příslušný. Informace musí zahrnovat též internetovou adresu tohoto subjektu, kterým je Česká obchodní inspekce www.coi.cz. Jestliže prodávající provozuje internetové stránky, uvádějí se tyto informace i na těchto internetových stránkách.
  2. V případě sporu mezi spotřebitelem a prodávajícím, který se nepodařilo mezi stranami urovnat přímo, poskytne prodávající spotřebiteli informace uvedené v odstavci 1 v listinné podobě nebo na jiném trvalém nosiči dat.

§ 25 Informační povinnost poplatníka

  1. Poplatník je povinen mít na místě, kde se běžně uskutečňují evidované tržby, umístěno informační oznámení, které je dostatečně viditelné a čitelné, pokud to nevylučuje povaha věci. Informační oznámení je poplatník povinen umístit na internetové stránky, na kterých jsou nabízeny zboží nebo služby.
  2. Obsahem informačního oznámení je:

    (a) text ve znění "Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.", eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby v běžném režimu, nebo

    (b)
     text ve znění "Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Příjemce tržby eviduje tržby ve zjednodušeném režimu, tzn. je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně nejpozději do 5 dnů.", eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby ve zjednodušeném režimu.
Zobrazit jako: katalog | tabulka
 
Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost.

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost.

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně.
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat.
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamu, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné.